جواد جوادیان

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 419 | نویسنده : |

اجاره ماشین عروس لوکس، مدرن و گران قیمت ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد و برخی از عزیزان بخواهند به جای چنین ریسکی از ماشین شخصی خود استفاده کنند.

اما در برخی موارد نمی توان از ماشین شخصی استفاده کرد و مطمئنا یک ماشین عروس زیبا و شیک می تواند به برگزاری مراسم باشکوه تری کمک کند.

 

یک شرکت معتبر اجاره خودرو را انتخاب کنید

اجاره خودرو مسئولیت زیادی را بر دوش شما می گذارد، بنابراین برای اجاره خودرو باید یک شرکت معتبر را پیدا کنید تا تمامی موارد و نکات به صورت کتبی در قرارداد به طور واضح درج شده باشد و کاملا به مفاد قرارداد پایبند باشد. بودن.

قرارداد کتبی که باید توسط هر دو طرف معامله امضا شود.

کلیپ اجاره ماشین

به خصوص در کلیپ های روز مراسم، ورود باشکوه عروس و داماد به تالار پذیرایی و باغ، تهیه کلیپ هایی مانند کلیپ صحرا که معمولا نیاز به اجاره ماشین عروس شاسی بلند دارد.

یا کسانی که علاقه مند به داشتن ماشین عروس کلاسیک و قدیمی و یا نیاز به اجاره ماشین عروس کروک هستند، در این مطلب قصد داریم شما را کمی بیشتر با قوانین اجاره ماشین عروس بدون راننده و با راننده آشنا کنیم.

اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون راننده؟

دامادهایی که به دنبال ریسک نیستند و برایشان مهم نیست که پشت فرمان ماشین عروس بنشینند یا راننده، تمایل بیشتری به اجاره ماشین با راننده دارند:

زیرا در این شرایط تمامی مسئولیت خودرو بر عهده راننده شرکت و گروهی است که خودرو از آن عزیزان اجاره شده است.

اجاره ماشین عروس

در این صورت به این معنی است که اجاره ماشین عروس با راننده نیاز به هیچ گونه وجه و سند ضمانتی ندارد و پایان مسئولیت بر عهده راننده ای است که ست کرایه ماشین را همراه با ماشین در اختیار عروس و داماد قرار می دهد.

اجاره ماشین با راننده
از دیگر دلایل کرایه خودرو با راننده می توان به نداشتن گواهینامه، انقضای گواهینامه و یا نداشتن تجربه کافی در رانندگی با خودروهای اتوماتیک اشاره کرد، زیرا اکثرا خودروهای لوکس و مدرن گیربکس اتوماتیک هستند.

اجاره ماشین عروس

اما برخی از دامادها تمایل دارند که خودشان راننده ماشین باشند تا در فیلم عروسی خود زیباتر به نظر برسند، بخش مهمی از مقاله قوانین شرکت های اجاره خودرو برای اجاره ماشین بدون راننده است که اینگونه شرکت ها به چندین روش فعالیت می کنند.

اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون راننده
اگر ماشین با راننده یا بدون راننده کرایه می کنید، در هر دو مورد بعد از مراسم عروسی در تالار پذیرایی، همانطور که گاهی می بینیم، کارناوال های طولانی بعد از ماشین عروس، از انجام حرکات خطرناک با ماشین، چه ماشین عروس و چه ماشین. میهمانان گرامی و گرامی خودداری و جلوگیری کنند تا خدای ناکرده شیرینی کل مراسم در نهایت به اتفاقی تلخ ختم نشود.

اجاره ماشین عروس

با وجود موسسات حرفه ای اجاره خودرو و هزینه های رقابتی و در برخی موارد کم، امیدواریم عزیزان عروس و داماد بتوانند بهترین ماشین عروس را انتخاب کرده و در بهترین شرایط و شرایط ممکن و در نهایت با یک خاطره بسیار شیرین پایان فرا رسیده است

چهار مرحله تا کرایه ماشین عروس

اجاره ماشین عروس بسیار آسان است; اما برای اینکه بتوانید یک ماشین عروس مناسب اجاره کنید باید چند نکته در این زمینه در پیشنهاد داشته باشید.

همانطور که گفته شد برای اجاره ماشین عروس مانند هر ماشین دیگری باید مراحل مختلفی را طی کنید تا بتوانید ماشین مورد نظر خود را داشته باشید.

مرحله اول: برای اجاره ماشین عروس از یک مشاور مجرب استفاده کنید

برای اکثر عروس و دامادها ممکن است اجاره ماشین عروس کمی استرس زا باشد.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید و از قبل عروسی دارید و اطلاعات کمی در مورد اجاره ماشین دارید;

برای اجاره ماشین عروس بهتر است از مشاوره افراد مجرب استفاده کنید;

راهنمایی افراد به شما کمک می کند تا با توجه به بودجه ای که در پیشنهاد دارید قیمت گذاری کنید. اجاره ماشین مناسب


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 1 خرداد 1401 -23:14 نظرات()
بازدید : 450 | نویسنده : |

پروازهای مستقیم زیادی به تهران از فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول انجام می شود که از طریق پروازهای داخلی مختلف به شهرهای مختلف ترکیه و شهرهای مختلف در سراسر جهان متصل می شود. می توانید بلیط خود را از قبل رزرو کنید و برای تعطیلات خود بلیط هواپیما ارزان از فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران را پیدا کنید.

برای بهره مندی از تبلیغات فصلی که توسط خطوط هوایی آس چارتر ارائه می شود، می توانید بلیط  مشهد تهران خود را از قبل رزرو کنید.

درباره فرودگاه
خطوط هوایی پگاسوس پروازهای مکرری به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران که فرودگاه بین المللی مرکزی کشور است و در 30 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر قرار دارد، ارائه می دهد.

فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران که در سال 1979 ساخته شد، بزرگ‌تر از دو فرودگاه شهر است و شلوغ‌ترین فرودگاه ایران است. بیشتر پروازها به مقصد و از ایران از این فرودگاه انجام می شود. این فرودگاه که در مجموع دارای سه ترمینال است، سالانه بیش از 10 میلیون مسافر ظرفیت دارد. امکاناتی در فرودگاه برای رفع نیازهای مسافران از جمله هتل وجود دارد.

حمل و نقل از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به مرکز شهر
از فرودگاه می توانید با اتوبوس، مترو یا تاکسی به مرکز شهر بروید.

اتوبوس ها از پارکینگ در خروجی ترمینال فرودگاه حرکت می کنند. قیمت بلیط اتوبوس بسیار ارزان است. اتوبوس هایی که زمان حرکت مشخصی ندارند با پر شدن حرکت می کنند. هیچ اتوبوسی بین فرودگاه و مرکز شهر در شب وجود ندارد.

مترو راحت ترین وسیله حمل و نقل عمومی بین فرودگاه و مرکز شهر است. قیمت بلیط بسیار ارزان است. با مترویی که در تمام طول روز خدمات رسانی می کند به راحتی می توانید به بسیاری از نقاط تهران بروید.

در فرودگاه در هر زمانی از روز می توانید تاکسی پیدا کنید. ممکن است لازم باشد با توجه به مسافتی که با تاکسی طی می کنید، قیمت را مذاکره کنید. با وجود این، بسیار ارزان است.

اگر می‌خواهید گزینه راحت‌تر و سریع‌تری پیدا کنید، می‌توانید تاکسی رزرو کنید یا خدمات کرایه‌ای خودرو که توسط خطوط هوایی پگاسوس ارائه می‌شود را در نظر بگیرید.

حمل و نقل عمومی
حمل و نقل عمومی در تهران با اتوبوس، مترو و تاکسی تامین می شود.

مترو پیشرفته ترین سیستم حمل و نقل عمومی در شهر است. شما به راحتی می توانید با خطوط مترو که در سراسر شهر حرکت می کنند به بسیاری از جاذبه ها و مرکز شهر برسید. بلیت مترو در باجه های عوارضی ایستگاه ها فروخته می شود و بلیت یکباره آن ۲۵۰۰ ریال (۲۰۱۹) است. چندین گزینه بلیط نیز وجود دارد.

خطوط اتوبوس به بسیاری از جاهایی می روند که مترو این کار را نمی کند. سفر با اتوبوس در شهر بسیار راحت است، اما در ساعات کاری می توان شلوغ کرد. می توانید بلیط اتوبوس را از باجه های عوارضی در ایستگاه ها تهیه کنید. قیمت بلیط اتوبوس از 1000 تا 4000 ریال (2022) متغیر است.

تاکسی ها سریع ترین و راحت ترین وسایل نقلیه در شهر هستند. در تاکسی ها تاکسی متر وجود ندارد. بنابراین، باید با توجه به مسافتی که طی می کنید، قیمت را با رانندگان تاکسی مذاکره کنید.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 17 ارديبهشت 1401 -13:47 نظرات()
بازدید : 418 | نویسنده : |

اصطلاح بالیوود

"بالیوود" یک پورمانتو است که از بمبئی (نام سابق بمبئی) و "هالیوود"، یک مرجع مختصر برای صنعت فیلم آمریکا که در هالیوود، کالیفرنیا مستقر است، مشتق شده است.

 

اصطلاح «تالیوود» برای سینمای بنگال غربی مستقر در Tollygunge، پیش از «بالیوود» بود. در سال 1932 در مقاله فیلمساز آمریکایی توسط ویلفورد ای. دمینگ، مهندس آمریکایی که به تولید اولین تصویر صوتی هندی کمک کرد، استفاده شد.

 

"بالیوود" احتمالاً در مجلات تجاری فیلم در بمبئی در دهه 1960 یا 1970 اختراع شد، اگرچه مخترع دقیق بر اساس حساب متفاوت است. روزنامه نگار فیلم Bevinda Collaco ادعا می کند که او این اصطلاح را برای عنوان ستون خود در مجله اسکرین ابداع کرده است. ستون او با عنوان "On the Bollywood Beat" اخبار استودیو و شایعات افراد مشهور را پوشش می دهد. منابع دیگر بیان می کنند که غزلسرای، فیلمساز و محقق آمیت خانا خالق آن بوده است. معلوم نیست که از «هالیوود» تا «تالیوود» گرفته شده است یا مستقیماً از «هالیوود» الهام گرفته شده است.

 

این اصطلاح توسط برخی از روزنامه نگاران و منتقدان فیلم مورد انتقاد قرار گرفته است، که معتقدند این نشان می دهد که این صنعت پسر عموی فقیر هالیوود است.

 

«بالیوود» از آن زمان الهام‌بخش فهرستی طولانی از نام‌های مستعار الهام‌گرفته از هالیوود بوده است.
برای دانلود فیلم هندی میتوانید از اینجا وارد شوید.

 

تاریخ

تاریخ اولیه (1890-1930)

در سال 1897، یک نمایش فیلم توسط پروفسور استیونسون یک نمایش صحنه ای را در تئاتر ستاره کلکته به نمایش گذاشت. با تشویق و دوربین استیونسون، هیرالال سن، عکاس هندی، فیلمی از صحنه هایی از آن نمایش به نام گل ایرانی (1898) ساخت.کشتی گیران (1899) اثر H. S. Bhatavdekar یک مسابقه کشتی را در باغ های معلق در بمبئی نشان داد.

 

داداساحب فالکه، در حال بررسی نواری از فیلم

داداساحب فالکه را پدر سینمای هند از جمله سینمای هندی می دانند.

راجا هاریشچاندرا (1913) صامت داداساحب فالکه اولین فیلم بلند ساخته شده در هند است. در دهه 1930، صنعت بیش از 200 فیلم در سال تولید می کرد. اولین فیلم صوتی هندی، علم آرا اردشیر ایرانی (1931) از نظر تجاری موفق بود. با تقاضای زیادی برای فیلم‌های ناطق و موزیکال، سینمای هندوستانی (که در آن زمان سینمای هندی نامیده می‌شد) و سایر صنایع فیلم منطقه‌ای به سرعت به فیلم‌های صوتی روی آوردند.

 

می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 -18:31 نظرات()
بازدید : 407 | نویسنده : |

شما یک لوگو با طراحی زیبا دارید. آفرین. حالا باهاش ​​چیکار میکنی؟

هنگامی که لوگوی باکیفیت شما طراحی شد و آماده کار شد، باید در تمام مطالب برند شما از جمله وب سایت وردپرس شما ظاهر شود. به طور معمول، سه مکتب فکری وجود دارد که نشان‌ها به کجا می‌توانند بروند: در گوشه‌های بالا سمت چپ، بالا وسط یا بالا سمت راست یک صفحه. بنابراین این سوال مطرح می شود: کدام موقعیت برای لوگوی شما مناسب است؟

اگر ما دقیقاً بر اساس منطق UX پیش می رویم، لوگوی شما در گوشه سمت چپ بالای وب سایت شما قرار دارد. هیچ سوالی پرسیده نشد. دو دلیل برای این وجود دارد:

برای آن دسته از ما که زبان مادری داریم که از چپ به راست می خواند، طبیعتاً ابتدا چشمان ما به سمت چپ نگاه می کند.
در سال‌های اولیه طراحی وب، لوگوها همیشه در سمت چپ قرار داشتند، و این همان جایی است که اکثر مردم تصور می‌کنند اکنون در آن قرار دارند.
علیرغم آنچه منطق می گوید، برخی از وب سایت ها هستند که از قرار دادن لوگو در مرکز یا گوشه سمت راست یک وب سایت اجتناب کرده اند. آیا قرار دادن منحصر به فرد لوگوی شما با هویت برند شما مطابقت دارد؟

بیایید نگاهی دقیق‌تر به آنچه که مطالعات نشان می‌دهند بیندازیم و ببینیم آیا سمت چپ واقعاً برای سایت شما مناسب است یا خیر.

بررسی کارشناسان: لوگوی خود را کجا قرار دهید؟
به گفته گروه نورمن نیلسن، لوگوها در وب سایت های مدرن سه هدف را دنبال می کنند:

آنها به بازدیدکنندگان یادآوری می کنند که کجا هستند. به عبارت دیگر، من در وب سایت چه کسی هستم؟
آنها امکان پیمایش آسان به صفحه اصلی را فراهم می کنند زیرا اکثر وب سایت ها دیگر دکمه "Home" را در ناوبری ندارند.
آنها به شناسایی برند کمک می کنند زیرا لوگو همیشه در بالای سایت باقی می ماند و حتی گاهی اوقات بازدیدکنندگان را در حین حرکت به پایین صفحه دنبال می کند.
گروه NNG دو مطالعه را برای یافتن مکان آرم ایده آل انجام داد. در اینجا چیزی است که آنها پیدا کردند:

چپ در مقابل راست
چپ در مقابل مرکز
برنده است…
چپ در مقابل راست
در مطالعه چپ در مقابل راست، NNGgroup پاسخ 128 کاربر را آزمایش و مشاهده کرد. مشابه آزمایش A/B، به هر کاربر فقط یک نسخه از یک وب سایت نشان داده شد: یا نسخه اصلی با آرم در سمت چپ یا نسخه ای که NNGgroup برای قرار دادن لوگو و پیمایش در سمت راست دستکاری کرده است.

آنها یک دقیقه به کاربران فرصت دادند تا نسخه وب سایت خود را بررسی کنند. سپس از آنها یک سری سوال پرسیده شد و عکس های 10 وب سایت هتل به آنها نشان داده شد. این آزمایش با هدف تعیین نوع تأثیر قرار دادن لوگو بر یادآوری نام تجاری انجام شد.

این نتایج بود:

لوگوهای تراز چپ منجر به یادآوری بیشتر برند می شوند. به طور خاص، میانگین فراخوان برند برای لوگوهای تراز چپ 39٪ در مقابل 21٪ برای نسخه راست چین بود.
لوگوهای تراز چپ بیشتر به احتمال زیاد برچسب "بی نظیر" دارند. علیرغم قرار دادن سنتی لوگوی چپ تراز شده، پاسخ دهندگان همچنان احتمال بیشتری داشت که یک لوگوی تراز چپ را به عنوان «بی نظیر» و «شیک» نسبت به لوگوی سمت راست برچسب گذاری کنند.
چپ در مقابل مرکز
گروه نیلسن نورمن یک مطالعه اضافی انجام داد تا بفهمد وقتی کاربران در معرض لوگوی تراز مرکزی قرار می گیرند چه اتفاقی می افتد. آنها دو آزمایش مختلف را برای تعیین زنده بودن یک لوگوی متمرکز انجام دادند.

برخلاف تست A/B که بین آرم‌های تراز چپ و راست انجام شد، در این نظرسنجی اول هر کدام یک وب‌سایت خرده‌فروشی برای تعامل با 50 کاربر ارائه شد. هشت تا از این وب‌سایت‌ها دارای لوگوی مرکزی بودند، در حالی که شش تا از این وب‌سایت‌ها لوگوی تراز چپ داشتند. سپس از آنها خواسته شد تا وظایف مختلفی را انجام دهند که سهولت آنها را در استفاده از ناوبری آزمایش کرده و به صفحه اصلی بازگردند.

این نتیجه شد:

لوگوهای تراز چپ برای پیمایش بهتر هستند. در این مطالعه، تنها 4 درصد از کاربران موفق نشدند با یک کلیک به خانه بروند، زمانی که لوگو در سمت چپ ظاهر شد. با این حال، زمانی که لوگو در مرکز قرار گرفت، 24 درصد از کاربران نتوانستند با یک کلیک به آنجا برسند.
در دومین آزمایش، NNGroup به 128 کاربر پنج وب سایت هتل مختلف ارائه کرد. چهار تا از لوگوها تغییراتی از یک لوگو را در سمت چپ یا در مرکز نشان می‌دادند، در حالی که سایت پنجم دارای یک آرم راست چین بود. سپس از کاربران یک سری سوالات برای تعیین فراخوان برند پرسیده شد.

این نتیجه شد:

یادآوری طراحی برند تحت تأثیر تفاوت بین لوگوهای سمت چپ یا مرکز قرار نمی گیرد. علیرغم ارائه تغییراتی از یک لوگو در نقاط مختلف به کاربران، یادآوری برند در این مقایسه بین لوگوهای تراز چپ و وسط متناقض بود.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1401 -3:58 نظرات()
بازدید : 444 | نویسنده : |

اگر به دنبال لب های بزرگتر هستید، جراحی پروتز لب می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در این حالت از تزریق چربی برای بهبود ظاهر و حجم لب ها استفاده می شود و علاوه بر این، این درمان ممکن است مشکل زیبایی لب را برجسته کند، مانند موارد زیر:

  • لب های نازک
  • لب های پهن
  • ترک دور لب
  • عدم تقارن لب ها
  • خطوط ایجاد شده برای سیگار کشیدن

سطوح
تکنیک های پروتز لب با تزریق ژل را می توان به سرعت در مطب پزشک بدون نیاز به بستری انجام داد. لیپوساکشن یک استثنا است، زیرا این درمان بزرگ کردن لب نیاز به برداشتن تکه های کوچک چربی از سایر قسمت های بدن (لیپوساکشن) قبل از استفاده از آن برای تزریق برای بزرگ کردن لب ها دارد که تزریق چربی به لب ها کمی بیشتر طول می کشد. تزریق ژل است.

مرحله 1
متخصص پوست ظاهر لب ها و پوست شما را به دقت بررسی می کند و اطراف لب ها را بررسی می کند تا با تزریق ژل و چربی، لب ها را بزرگ کند.

گام 2
معمولاً نقاط استراتژیک روی لب ها مشخص می شود تا به عنوان راهنمای تزریق ژل لب و بالم لب در تقویت لب استفاده شود.

مرحله 3
محل های تزریق ژل و لب با مواد ضد باکتری تمیز می شوند و معمولاً برای راحتی بیشتر بیماران حساس از بی حس کننده موضعی استفاده می شود. در برخی موارد، خود ژل حاوی یک ماده بی حس کننده است. اما در سایر موارد فرآیند برجسته سازی، در صورت نیاز باید از ماده بی حس کننده به طور جداگانه در محل تزریق استفاده شود.

مرحله 4
پروسه بزرگ کردن لب با تزریق ژل به لب مشابه فرآیند تزریق چربی لب در هر مکان تنها در چند دقیقه است، بنابراین کل درمان زمان کوتاهی خواهد برد.

مرحله 5
پس از تزریق به لب، هرگونه رد باقی مانده روی صورت برداشته می شود و ممکن است از یخ برای کاهش هر گونه ناراحتی موقت یا جزئی استفاده شود.

روش
روش پروتز لب
بزرگ کردن لب به چندین تزریق نیاز دارد تا فیلر در جای خود پخش شود و حجم و بزرگ شدن لب ها افزایش یابد. هنگامی که از فیلرهای خاصی استفاده می شود، نتایج اولیه تزریق در فرآیند بزرگ کردن لب ممکن است کمی بیشتر از حد انتظار باشد. این وضعیت در عرض چند ساعت یا در نهایت چند روز از بین می رود. اگر لیپوساکشن با تزریق چربی انجام شود، این دوره ممکن است چند هفته طول بکشد.

درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان با داروهای موضعی، فریزر و لیزر
روش تزریق چربی
یکی از روش های بزرگ کردن لب بدون جراحی، تزریق چربی است. لیپوساکشن زمانی انجام می شود که بیمار بخواهد به جای استفاده از ژل های مصنوعی از بافت بدن خود برای پروتز لب استفاده کند. برای انجام این کار، پزشک چربی یک ناحیه از شکم، باسن و ران را (با استفاده از لیپوساکشن) برداشته و برای تزریق آماده می کند. سپس چربی آماده شده به لب ها تزریق می شود و می تواند ظاهری مناسب برای لب ها ایجاد کند. مقداری از چربی تزریق شده همیشه در نتیجه حرکات طبیعی لب شکسته و جذب بدن می شود. با این حال، درصد زیادی از این چربی (بیش از نیمی از آن) به طور دائم در محل تزریق باقی می ماند. به دلیل این شرایط، میزان چربی تزریق شده در هنگام استفاده از این روش بیش از حد است، به طوری که بیمار می تواند در عرض سه تا چهار هفته نتایج تقریبا نهایی تزریق چربی را بر روی ظاهر لب های خود مشاهده کند.

بهبود
برای بهبود سریعتر بیمار پس از بزرگ کردن لب توجه به نکات زیر ضروری است:

در 48 ساعت اول از کمپرس یخ روی لب های خود استفاده کنید.
در 48 ساعت اول صحبت و جویدن خود را تا حد امکان کاهش دهید.
در هفته اول کمتر بخندید.
هفته اول به صورت نیمه نشسته بخوابید و روی شکم نخوابید.
برای جلوگیری از کبودی یا خونریزی غیرضروری، خم نشوید، حرکات کششی انجام ندهید، ورزش نکنید، یا فعالیت های دیگری که ممکن است به لب های شما فشار بیاورد انجام ندهید.
در 1 تا 3 روز اول از فعالیت های شدید خودداری کنید.
برای جلوگیری از عفونت لب های خود را تمیز نگه دارید (برای این منظور می توان از آنتی بیوتیک ها نیز استفاده کرد).
نکات بالا همه پیشنهادهای کلی برای حفظ سلامتی شما هستند. علاوه بر این پیشنهادات، لازم است همیشه به توصیه های پزشک خود توجه کنید، زیرا پزشک بهترین اطلاعات را در مورد وضعیت شما دارد و می تواند در این زمینه به شما توصیه های لازم را بدهد. دوره نقاهت بعد از درمان و روند برجسته سازی و رفع چین و چروک دور لب حدود 1 تا 2 روز می باشد. کبودی و تورم نیز ممکن است تا یک هفته ادامه داشته باشد.

 

darichesalamat.ir


می پسندم نمی پسندم

جمعه 12 فروردين 1401 -19:16 نظرات()
بازدید : 472 | نویسنده : |

باتری گوشی موبایل یکی از اجزای اصلی سخت افزار آنهاست، زیرا بدون باتری، گوشی عملا هیچ کارکردی ندارد. در این مقاله قصد داریم به 6 نکته مهم در رابطه با باتری گوشی موبایل و مراقبت از آن اشاره کنیم. پس با موبایل Help همراه باشید.

آشنایی با باتری گوشی سامسونگ
باتری یکی از قطعات سخت افزاری اصلی گوشی ها است. اگر باتری برق مورد نیاز دستگاه را تامین نکند، امکان کار با آن وجود نخواهد داشت. بنابراین عملا تمام اجزای سخت افزاری یک گوشی به باتری آن بستگی دارد، زیرا انرژی مورد نیاز آنها از باتری تامین می شود. اما به عنوان یک کاربر، چقدر از باتری تلفن همراه خود اطلاع دارید؟

نکات خاصی وجود دارد که باید به عنوان یک کاربر در رابطه با باتری گوشی خود از آنها آگاه باشید. دانستن برخی از این نکات به شما کمک می کند تا بهتر از گوشی خود استفاده کنید و حتی بهتر از باتری آن مراقبت کنید. در ادامه این مطلب به معرفی 6 نکته مهم در رابطه با باتری گوشی موبایل و مراقبت از آن می پردازیم. پس با موبایل Help همراه باشید.

نکته 1: وقتی گوشی را به شارژر وصل می کنید، باتری آن نباید کاملا شارژ شود!
متأسفانه این تصور غلط در بین کاربران تلفن همراه وجود دارد که هنگام شارژ گوشی باید منتظر بمانید تا باتری آن کاملا شارژ شود و اگر این کار انجام نشود و زودتر گوشی را از شارژ خارج کنید باتری آن آسیب می بیند. ! این بار کاملا اشتباه است و ربطی به کیفیت عملکرد باتری یا آسیب دیدن آن ندارد. شما می توانید در هر زمان و در هر زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنید و قبل از شارژ کامل آن را از شارژر جدا کنید.

این تصور غلط از زمانی ناشی می شود که از باتری های نیکل-کادمیم استفاده می شد. باتری‌های نیکل کادمیوم نسبت به شارژ نشدن کامل حساس بودند و زودتر از شارژ کردن آن‌ها به آن‌ها آسیب می‌رساند و عمر آن‌ها را کوتاه می‌کرد، اما باتری‌های لیتیوم یونی که امروزه در تلفن‌های همراه استفاده می‌شوند، به هیچ وجه نیستند. آنها اینطور نیستند. پس با خیال راحت باتری موبایل خود را هر زمان که خواستید شارژ و از برق بکشید و مطمئن شوید که مشکلی برای آن وجود ندارد.

نکته 2: شارژ باتری گوشی برای مدت طولانی (مثل شب تا صبح) به آن آسیبی نمی رساند!
بسیاری از کاربران فکر می کنند که اگر تلفن همراه خود را برای مدت طولانی به شارژر متصل کنند و پس از شارژ کامل گوشی همچنان به شارژر متصل باشد، باتری آن آسیب می بیند! اما این شانس به هیچ وجه درست نیست، زیرا تلفن های همراه امروزی به گونه ای طراحی شده اند که بسیار هوشمندتر از کسانی هستند که به چنین مسائلی حساس هستند. هنگامی که گوشی خود را شارژ می کنید، تا زمانی که باتری گوشی 100 درصد شارژ شود، دستگاه برق ورودی را از شارژر دریافت می کند، اما به محض شارژ کامل باتری تلفن همراه، گوشی به طور خودکار برق از شارژ را قطع می کند.

بنابراین اگر گوشی شما با وجود شارژ کامل همچنان به شارژر متصل است، مشکلی برای آن وجود ندارد زیرا گوشی عملا هیچ برقی از شارژر دریافت نمی کند. بنابراین اتصال طولانی مدت شارژر به تلفن همراه مانند شب تا صبح هیچ آسیبی به باتری و کیفیت عملکرد آن وارد نمی کند.

 

نکته 3: لازم نیست فقط از شارژر اصلی گوشی استفاده کنید!
هرگز از شارژرهای بی کیفیت استفاده نکنید، اما این بدان معنا نیست که هرگز نمی توانید به جای شارژر اصلی از شارژرهای غیر اصل ساخت برند دیگری استفاده کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر از شارژر اصلی گوشی خود برای شارژ باتری دستگاه استفاده نکنند، باتری گوشی آسیب می بیند، اما اینطور نیست! شما می توانید از هر شارژر مناسب با کیفیت های مختلف تولید شده توسط هر برندی برای شارژر باتری موبایل خود استفاده کنید.

برای اینکه همه چیز خوب باشد کافی است مشخصات شارژر ثانویه مورد استفاده شما (مانند جریان خروجی) مشابه شارژر اصلی و اصلی گوشی باشد. جالب است بدانید که حتی استفاده از شارژرهایی که جریان خروجی بیشتری نسبت به شارژر اصلی گوشی دارند، مشکلی برای آن ایجاد نمی کند، بلکه منجر به شارژ سریعتر باتری دستگاه می شود.

بنابراین این اشتباه است که بگوییم اگر از شارژر مارک دیگری یا به اصطلاح شارژر غیر اصلی برای شارژ باتری گوشی استفاده شود، باتری آن آسیب می بیند! تنها نکته ای که باید در هنگام استفاده از شارژرهای غیر اصلی در نظر بگیرید این است که شارژر از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد و نیاز را برآورده کند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 7 فروردين 1401 -9:52 نظرات()
بازدید : 428 | نویسنده : |

الکساندر سبولوف در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را پاسخ داد تا شاهد پوکر و دبل دو بازیکن در یک دیدار باشیم. در همین حال، بازیکن اسرائیلی در حال اخم کردن است، کارت های خود را واقعاً محکم نگه داشته و همزمان چیپهای F-35 و زیردریایی های کلاس دلفین مجهز به موشک های کروز دارای سلاح هسته ای خود را در دست می چرخاند. ایران با موشکهای کروز به یکی از بزرگترین تأسیسات نفتی عربستان سعودی حمله و آن را منفجر کردند، تلافی هم نکرد. با مطالعهی این کتاب میتوانید خود را در کف سالن معاملات یکی از بزرگترین بانکهای سرمایهگذاری والاستریت پیدا کرده و با فضای ذهنی چندی از بزرگترین معاملهگران یکی از دورانهای پرتلاطم و عجیب مهمترین بازارهای مالی دنیا آشنا شوید. او از تجربیات دستاول خود در این زمینه میگوید و برای خواننده فضای معاملاتی والاستریت را به تصویر میکشد. از او میپرسم آیا خانمها هم در این بازی شرکت میکنند؟ اما حالا معتاد این بازی هستم. این بازی را به سبک بازی Texas Holdem بازی خواهید کرد . برد و باخت در اینجا جدیتر است اما میشود قضیه را جمعوجور کرد. یکی از بزرگترین خطرات آن اعتیاد به پوکر و تبدیل شدن به یک قمارباز بیبند و بار است. اعتیاد به پوکر معضلی است که جمعیت قابل توجهی از جهان را گرفتار کرده است. مثلاً همین بنیگنو، کارگر فیلیپینی که اینجا میبینی متخصص ماساژ است. واژه بعدی پوکر است. در این میان اگر یک تیم سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ شود باز هم از همین واژه استفاده میشود و میگویند آن تیم هتتریک کرده است. به گزارش "ورزش سه "، جام در جام باشگاه های آسیا در سال 69 اولین دوره خود را در کنار جام باشگاه های آسیا که قدمتی طولانی تر دارد آغاز کرد و پرسپولیس در این سال به عنوان نماینده ایران به دلیل قهرمانی در جام حذفی شرکت کرد و در نهایت موفق شد با شکست المحرق بحرین در مهرماه سال 70قهرمان این رقابت ها شود.

 

لطفاً برای تماس با مالک یا دستاندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. از او میپرسم چرا بعضی از بازیکنها عینک آفتابی به چشم دارند یا اخم کردهاند و گره ابرویشان باز نمیشود؟ بازیکن ایرانی به همه اینها چشم دوخته و پشت کارت هایش نیشخند میزند. همه به انبوه چیپهای یکدیگر چشم دوختهاند و سعی میکنند بفهمند چه کسی بلوف میزند و چه کسی حاضر است همه چیز را شرط ببندد و بلوف دیگری را بخواند؟ پس در نهایت ترامپ چه کرد؟ موشه یعلون در زمان امضای توافق هسته ای وزیر دفاع اسرائیل بود و به شدت با آن مخالفت کرد. تا زمانی که ترامپ از توافق با ایران که مورد مذاکره باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بود خارج شد -حتی به گواه بازرسان بین المللی ایران تا مدت زیادی همچنان به آن پایبند ماند- زمان گریز هسته ای یک سال بود و ایران موافقت کرده بود که این توافق را به مدت 15 سال حفظ کند. میدانیم که این نوع اعتیاد زندگیهای فراوانی را نابود کرده و باید از آن دوری کرد. سایت ای ار پوکرز مدت ها قبل به صورت تخصصی بر روی معرفی بهترین سایت های پوکر آنلاین فعالیت می کرد. میگوید: «آره خیلیها هستند که علاقهمندند و بازیکن های خوبی هم هستند. اگر آنها زرنگ بودند، به ایرانیها میگفتند که اگر ایران صرفاً موافقت کند غنیسازی را تا سطح حداقلی برای مثلاً 25 سال - به جای 15 سال اولیه - نگه دارد، توافق را احیا و تحریمها را لغو میکند. مطمئناً، چین مقداری از نفت ایران را خواهد خرید تا دولت بتواند چراغ ها را روشن نگه دارد. اما با توجه به اینکه ایران در حال حاضر با کمبود آب شدید ناشی از تغییرات اقلیمی مواجه است، اگر ایران برای پایان تحریم ها مذاکره نکند، خیابان ایران در هر زمانی ممکن است به صحنه اعتراض بدل شود.

اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شدهاند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه فستفود پوکر کازرون ندارد. رهبران ایران به ترامپ و پمپئو گفتند که آنها کارشان را بلدند. معلوم شد که ترامپ و پمپئو دست خود را بیش از حد بازی کردند. همچنین مدلهای ریاضی و نرم افزارهای شبیه سازی که برای بررسی این موضوع بکار گرفته میشدند به علت عدم انطباق با بازی واقعی, فاقد اعتبار حقوقی بودند. با این که نرخ سود از هفته گذشته 0.5 واحد درصد افزایش پیدا کرده اما گویا هنوز برای مجاب کردن نهادهای سرمایه ای در خرید اوراق کافی نبوده است. تا حالا کسی را دیدهای که از بیعقلی بنالد؟ نحوهی انجام آن بدین گونه است که افراد باید حدس بزنند چه تعداد از هر رقم در شماره سریال اسکناس یک دلاری که در دست هر بازیکن است وجود دارد و هر نفر باید در هر دور تعداد بالاتری را اعلام کند و مقدار شرط را بالا ببرد. یک اسکناس 100 دلاری وسط میز کنار ژتونها و ورق بازی خودنمایی میکند. غذای خود را میگیرند و هر کدام گوشهای مینشینند و بعضی کنار هم. موقع نشستن بعضیها در گوشی حرف میزنند و موبایلشان را روی میزهای کوچکی که گوشههای اتاق و کنار دستشان است میگذارند. دوستم هم میرود سمتش و در گوشی حرف میزنند. دوستم با چشمان قرمز از اتاق بیرون میآید تا باهم حرف بزنیم. سیستم آنجا با اینجا زمین تا آسمان فرق میکند. انگار به تقلید از کازینوهای لاس وگاس اینجا هم از ساعت دیواری خبری نیست تا بازیکنان مرور زمان را احساس نکنند و پول بیشتری خرج کنند. میخندد و میگوید: «اگر دوستم نبود که نمیتوانستم تو را اینجا بیاورم.» نمیپرسم چه گفتید و چه شد. هفته آینده دوباره برای شب پوکر در وین هماهنگ کنید تا ببینید چه کسی دست خود را تو میدهد و چه کسی شرط روی پات را بالاتر میبرد. مطالعهی شرح وقایع بحرانهای مالی میتواند راهنمای خوبی برای فعالان حوزهی مالی در زمینهی آشنایی با ریسکهای پنهان بازارها باشد. این امر ایران را در آستانه قدرت هستهای نگه میدارد و بمباران تأسیسات آن را برای اسرائیل بسیار دشوار میکند، زیرا میتواند یک توافق کوچک با میانجیگری ایالات متحده را مختل کند. فرشاد پیوس گلزن تمام نشدنی فوتبال ایران در این روز رکوردی جاودانه به نام خود ثبت کرد و در یک بازی باشگاهی موفق شد 7گل بزند و هال تریک (haul-trick)تاریخی را به نام خود در فوتبال ایران به جا بگذارد.

او برایم از روزهایی میگوید که بازی پوکر را در سایتهای پوکر و با پول تو جیبی که از پدر و مادرش میگرفت شروع کرد. به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی که این فصل و در مرحله گروهی لیگ اروپا عملکرد چندان خوبی نداشته و از دو بازی اول خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده بود، امشب مقابل نماینده روسیه موفق به کسب پیروزی شد و این پاتسون داکا با چهار بار گلزنی در این دیدار، نقش اول این سه امتیاز مهم را ایفا کرد. این مذاکرات مانند یک بازی پوکر غولپیکر شده است، با بازیکنان مختلف - از جمله، بطور ضمنی، اسرائیل. پوکر یک بازی سرگرم کننده است، اما میتواند مملو از خطر نیز باشد. پردازش اطلاعات حاصل شده, احتمال تعلق این بازی را به گروه بازیهای مهارتی افزایش داده و علاقه مندان امیدوارند که این نتایج منجر به تغییر قوانین محدود کننده مربوط به قمار درباره پوکر بشوند. افرادی که پوکر بازی میکنند در معرض خطر اعتیاد به قمار آنلاین، قمار در کازینو و سایر اعتیادهای پرخطر هستند. به گفته متخصصان، این اعتیاد خطرناک است چون پوکربازها عموما اعتیاد به پوکر را باور نمیکنند. قفسه پر از شیشههای جورواجور الکل است. » بنیگنو در کابینت را باز میکند و من، بدون جلب توجه کمی کج میشوم که داخل قفسه را ببینم. صاحبخانه بیرون میآید و میرود طرف بالکن طوری که کسی نبیند. زنگ در به صدا در میآید و صاحبخانه که مرد میانسالی است جعبههای بزرگ غذا را از فروشنده میگیرد و روی میز میگذارد. از آنجا که خیلی به ندرت پیش میآید 4 گل توسط یک بازیکن در یک بازی زده است اصطلاح پوکر کردن هم کمتر کاربرد دارد. اسرائیلی ها سعی می کنند به بایدن نشان دهند که باید خود را به ایرانی ها "دیوانه" نشان دهد. مذاکرهکنندگان ایرانی میخواهند ثابت کنند که میتوانند به توافقی بهتر از آنچه که پیشینیان ظاهراً سادهانگار و سازشپذیرشان داشتند، دست یابند. زیرا که در آنها عملا به علت دیده نشدن کارتها شانس معنی پیدا نمیکند. اسرائیلی ها از اینکه بایدن به سمت یک معامله کوچک برود، وحشت دارند - توافقی به موجب آن ایران موافقت می کند که ذخایر مواد شکافت پذیر خود را در جایی که هست نگه دارد، و در ازای آن کاهش برخی تحریم های ایالات متحده را دریافت کند.

 

https://poker-baz.com/online-poker-sites/best-of-iranian-poker-sites/


می پسندم نمی پسندم

جمعه 13 اسفند 1400 -14:24 نظرات()
بازدید : 485 | نویسنده : |

تفاوت مبلمان نئوکلاسیک با مبل کلاسیک و مبل راحتی چیست؟
در این مقاله قصد داریم شما را با خرید مبلمان با سبک های مرسوم و اصلی مانند نئوکلاسیک، کلاسیک و راحت تر آشنا کنیم. تفاوت مبل نئوکلاسیک با مبل راحتی و تفاوت مبل نئوکلاسیک با مبل کلاسیک بر اساس تاریخچه، ویژگی های کلی و ویژگی های جزئی مانند فرم، رنگ، پارچه و بافت و وجود جزئیات در زیر توضیح داده شده است:

مبل نئوکلاسیک، مبل راحتی و مبل کلاسیک; تاریخ
در بحث قدمت و تاریخ، تفاوت مبل نئوکلاسیک با مبل راحتی در این است که ظاهر مبل نئوکلاسیک بسیار تحت تأثیر دکوراسیون یونان و روم باستان است؛ اما در این میان کاناپه های نئوکلاسیک به شدت متاثر از دکوراسیون یونان و روم باستان هستند. لازم به ذکر است که طراحان مبلمان نئوکلاسیک اغلب به تحولات معاصر پاریس و رم برای الهام در طرح ها و الگوهای خود نگاه می کنند.

 

لازم به ذکر است که تفاوت مبل نئوکلاسیک با مبل کلاسیک در این است که مبل کلاسیک نمایانگر دکور و دکوراسیون اروپای قرن نوزدهم است. مبلمانی کلاسیک با تاکید بر ظرافت و سادگی، مناسب برای علاقه مندان به طراحی کلاسیک و زیبایی جاودانه، با الهام از طرح های انگلیسی و فرانسوی قرن هجدهم و نوزدهم که در آن به جزئیات و اصول طراحی توجه زیادی شده است. .

در نهایت طراحی مبل سبکی مدرن دارد و با سبک و سیاق نوعی طراحی روان، شکل و شمایل نرم و خطوط منحنی همراه است. جالب است بدانید که طراحان مبلمان راحتی مدام در حال تغییر و به روز رسانی طرح های خود هستند. در واقع، طراحی داخلی معاصر ممکن است در چند سال آینده سبک طراحی کاملا متفاوتی به خود بگیرد.

 

مبل نئوکلاسیک، مبل راحتی و مبل کلاسیک; ویژگی های عمومی
از نظر ویژگی های کلی، تفاوت مبل نئوکلاسیک با مبل راحتی در این است که عناصر به کار رفته در مبل نئوکلاسیک نسبت به یک مبل راحتی اشرافی و مجلل تر است و از خطوط مستقیم، طرح های شیاردار، قاشق و نقوش کلاسیک استفاده می کند. جذابیت بصری مبل نئوکلاسیک شامل خطوط صاف، فرم های جذاب و توجه به جزئیات در طرح های باستانی است.

 

می توان گفت تفاوت مبل نئوکلاسیک با مبل کلاسیک در این است که مبل کلاسیک دارای ویژگی هایی مانند رنگ های تند و جلوه های رنگ چوب، جزئیات تزئینی (مانند دسته مبل پیچیده، پایه های گرد، کف پوش مبل پرزدار و استفاده از چوب‌های روشن) و تزئینی‌تر، طیف عناصر و عناصر تزئینی، هنر ساخت تحسین‌برانگیز، عناصر مجلل و مجلل، طراحی زیبا و استثنایی و رنگ‌های متعادل را برشمرد. در واقع خانه ای با طراحی سنتی و استفاده از مبلمان کلاسیک می تواند هم مجلل و مجلل و هم راحت و آرامش بخش باشد. نمایانگر فضایی کاملا خصوصی، گرم و جذاب است.

 

در نهایت از ویژگی های کلی مبل می توان به خطوط تمیز، استفاده از عناصر تزئینی ساده، رگه های ارگانیک، پالت های خنثی با رنگ های ساده، نقوش هندسی یا انتزاعی با جلوه های رنگ طبیعی چوب اشاره کرد.

مبل نئوکلاسیک، مبل راحتی و مبل کلاسیک; ویژگی های جزئی
در خصوص ویژگی های جزئی، تفاوت مبل نئوکلاسیک با مبل راحتی در این است که در مبلمان نئوکلاسیک تاکید زیادی بر فرم و شکل شده است. استفاده از خطوط صاف، منظم و منطقی که بر ساختار منحنی و موجدار سایر طرح های مبلمان غلبه می کند. عناصر تزیینی مبلمان نئوکلاسیک بسیار دقیق و دقیق هستند و گاهی اوقات وجود آنها اغراق آمیز است. طراحی این نوع مبلمان شامل رنگ آمیزی، تذهیب، تودوزی پر زرق و برق، کنده کاری و برجسته کاری سبک و تکمیل است. معمولا برای ساخت مبل های نئوکلاسیک از چوب ساتن و چوب ماهون استفاده می شود.

می توان گفت تفاوت مبل نئوکلاسیک با مبل کلاسیک در این است که مبل کلاسیک فرمی با استفاده از سیلوئت های کلاسیک، خطوط منحنی، پشتی های بالدار با پایه های پنجه ای و دم دارد. رنگ های آن از پوشش های چوبی عمیق، سایه های پررنگ قهوه ای، گیلاسی، اسپرسو، سیاه و سفید استفاده می کند. همچنین می تواند از پارچه ساخته شود

پارچه مبلی با رنگ های تند و یکدست و جنس مانند چرم، ابریشم، مخمل و کتان با نقش های گلدار، برگی و مواج. مبلمان کلاسیک دارای جزئیات تزئینی مانند قالب‌گیری، قاب، تزئینات پیچیده و کوسن‌های شکل‌دار است.

 

Www.royal-furniture.ir


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 11 اسفند 1400 -18:20 نظرات()
بازدید : 458 | نویسنده : |

همانطور که تاکنون مشاهده کرده اید ، محصولات بریلی (breylee) به دلیل مزایایی که دارند به عنوان یکی از بهترین برندهای آسیایی شناخته می شوند. این برند به دلیل قیمت نسبتاً مناسب خود ، نفوذ بیشتری در بین ایرانیان پیدا کرده است و همین دلیل بسیاری از افراد در چند سال گذشته به دنبال خرید آن بوده اند. البته این برند مانند هر مارک دیگری بعد از محبوبیت با حجم نمونه های تقلبی و جعلی در بازار روبرو شد. بیشتر افراد سودجو با تهیه نمونه های تقلبی سعی در جذب برخی خریداران داشتند. این نمونه های جعلی نه تنها هیچ خاصیتی ندارند بلکه در بیشتر موارد آسیب های جبران ناپذیری به پوست وارد می کنند. بعضی اوقات بسیاری از افراد به جای نمونه اصلی ، نمونه های تقلبی را خریداری می کنند و پس از عدم رضایت نسبت به این برند بدبین می شوند.

برای اینکه این موارد را تجربه نکنید ، باید هنگام خرید بسیار به نمونه های اصلی و اصلی توجه کنید. برای این کار سعی کنید محصولات بریلی را از یک منبع معتبر خریداری کنید. اسکین بازار تمام محصولات آن را به صورت اصل در اختیار شما قرار میدهد. بنابراین اگر به دنبال خرید محصولات اصلی بریلی هستید ، اکنون می توانید کالای مورد علاقه خود را از وب سایت skinbazar خریداری کنید.

از دیگر محصولات مراقبت از پوست برند بریلی لاین ویتامین C دارای کیفیت عالی بوده و نتایج جالب و خیره کننده ای را برای مصرف کنندگان به همراه داشته است ، برطرف شدن لک و تیرگی و کک و مک و بهبود روشنایی و شفافیت پوست در کوتاه ترین زمان ممکن نتایجی است که استفاده کنندگان کرم و سرم ویتامین C بریلی شاهد آن بوده اند .

فروشگاه اسکین بازار، معترترین شرکت، برای خرید محوصولات آرایشی و بهداشتی در کشور می باشد. در صورت داشتن نیاز به هر گونه لوازم آرایشی و بهداشتی، با قیمت مناسب و تحویل سریع، می توانید از این فروشگاه خریداری کنید.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 13 آذر 1400 -18:27 نظرات()
بازدید : 535 | نویسنده : |

ارائه بهترین خدمات کلایمر در کرج توسط تهران کلایمر

برای خدمات کلایمر در کرج کافیست با تهران کلایمر در تماس باشید. تهران کلایمر بهترین شرکت بالابری یا همان کلایمر در ایران.

تهران کلایمر فعالیت خود را از سال 1389 در زمیه انواع خدمات کلایمر در ایران شروع کرد.

برای اجاره کلایمر یا خرید کلایمر با شماره 09121172669 در تماس باشید.

 برای خرید کلایمر در تهران، تهران کلایمر را انتخای کنید.

به قول معروف ، برداشت های اول اغلب قوی ترین هستند. و تصوری که به نظر می رسد برخی از پیمانکاران آمریکایی دارند این است که کلایمر ها گران هستند، حداقل نسبت به داربست هایی که در حال حاضر در حیاط خود دارند.

بسیاری از پیمانکاران سنگ تراشی در حال حاضر تجهیزات خود را دارند [داربست]. حتی اگر کلایمر ها از بهره وری بالاتری برخوردار باشند ، آنها نمی خواهند در تجهیزات جدید سرمایه گذاری کنند. "

آیا کلایمر ها هستند؟ مایک پیت ، رئیس Mast Climbing Platform Sales ، یک شرکت فروش ، اجاره و آموزش مستقر در نزدیکی آتلانتا ، جورجیا ، می گوید: "قیمت تجهیزات وارداتی در ایالات متحده به طور قابل توجهی بالاتر از اروپا است." یکی از توضیحاتی که ارائه شده است ، هزینه های حمل و نقل است ، به ویژه این که واردکنندگان باید "حمل و نقل هوای زیادی" را در قسمت اصلی توخالی دکل از حداقل 5000 کیلومتر اقیانوس بپردازند.

از نظر آقای پیت یک عامل مهم تر ، هزینه سربار یک سازمان اضافی در زنجیره فروش و توزیع برخی از واردکنندگان است. وی می گوید: "این قیمت بسیار گرانتر است و به تجهیزات ارزشی نمی بخشد."

اگر پیمانکاران نگران هزینه ها باشند ، شاید ایجاد یک بخش اجاره ای پر جنب و جوش باشد که عامل موفقیت کوهنوردان دکل در ایالات متحده خواهد بود. در اینجا ، در اینجا مسئله هزینه های لجستیکی و توزیعی مربوط به گستردگی بازار آمریکای شمالی وجود دارد.

همانطور که ارنست ون هک ، معاون اجرایی Alimak Hek و رئیس Hek Manufacturing BV ، اظهار نظر می کند ، 'شرکت های تجهیزات کلایمر ها ها نمی توانند در همه جای ایالات متحده اجاره کنند. آن خیلی بزرگ است. هزینه ایجاد زیرساخت ها تأمین کنندگان را مجبور می کند منابع را در مناطق پرمصرف متمرکز کنند. "

ماهیت کسب و کار کلایمر

این فقط جغرافیای کشور نیست که مانع توسعه می شود ، بلکه ماهیت خاص خود تجارت نیز هست. بابی ریز ، که شریک مایک پیت در سیستم عامل کار کوهنوردی مست است ، در سپتامبر گذشته در کنفرانس APEX سخنرانی کرد ، گفت که اجاره سنگ نوردی دکل کار بسیار سختی است.

"شما باید بازی خود را بالا ببرید: این یک کار آسان نیست. شما باید به آن متعهد شوید شما باید یاد بگیرید مشتری شما می خواهد چه کاری انجام دهد ، به یک مشکل ساز تبدیل شوید. نمی توانید فقط با آن [به عنوان یک کسب و کار اجاره دسترسی معمولی] یکسان رفتار کنید. "

آقای ریس می گوید شما فقط تجهیزات را خریداری نمی کنید و آنها را اجاره نمی دهید: شما باید یک پیمانکار فرعی متخصص باشید ، با قابلیت نصب ، از بین بردن ، مشخص کردن و حمل و نقل کوهنوردان. شما همچنین نیاز به دانش گسترده ای در مورد روش های ساخت ، دانش قراردادها و توانایی آموزش مشتریان خود در استفاده از تجهیزات دارید. همانطور که می گوید؛ مشتری واقعاً خوب آموزش دیده یکی از بهترین فروشندگان شما است. "

موافقت با آقای ریس اد گیبس ، معاون رئیس جمهور در ساخت محصولات Alimak Hek Inc در ایالات متحده است.

Alimak Hek باید بداند ، زیرا چندین سال است که سعی در تشویق فروشندگان مستقل اجاره در ایالات متحده برای ایجاد عملیات اجاره کلایمر دارد. آقای گیبس می گوید این شرکت موفقیت هایی کسب کرده است ، اما اذعان می کند که پیشرفت کند بوده و ترغیب شرکت های اجاره عمومی به سرمایه گذاری در محصولی که به ذهنیت "پیمانکار فرعی" نیاز دارد دشوار است.

آقای گیبس می گوید گرچه کوهنوردان دکل در فلوریدا به تعداد زیادی یافت می شوند ، اما در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکای شمالی تعداد آنها بسیار کم است. به طور کلی ، برخلاف فلوریدا و فلک فلوریدا ، آنها ابزاری برای تجارت نیستند. "

آقای گیبس می گوید ، یکی از کلیدهای توسعه بازار این است که تولیدکنندگان عملیات اجاره ای خود را داشته باشند و از آن برای معرفی کلایمر به کاربران نهایی استفاده کنند. این استراتژی می تواند موجبات رشد مستاجر مستقل را فراهم کند.

به عنوان مثال ، Alimak Hek با حدود 150 دستگاه ماشین آلات ، كه 100 دستگاه آنها كشت دك هستند ، در آتلانتا عملیات اجاره خود را انجام می دهد.

تکرار این نکته که در سراسر آمریکای شمالی برای شرکت مادر Alimak Hek Inc یک تجارت گران قیمت است و گامی است که هنوز توسط این شرکت برداشته نشده است.

داربست ها خود را به عنوان یک هدف مشخص برای کلایمر معرفی می کنند. آقای گیبس می گوید ، با این حال ، بسیاری خوشحال هستند که تعداد کمی از واحدها را برای برنامه های خاص خود حفظ می کنند ، و سپس با تکیه بر سایر - از جمله Alimak Hek - خدمات اجاره را برای هرگونه نیاز اضافی ارائه می دهند.

وی می گوید: "شما برای کمک به شما اجاره مجدد را پیشنهاد می دهید ، اما آنها هرگز موفق نمی شوند که از اجاره مجدد خود جدا شوند" ، آنها هرگز قدم بعدی را بر نمی دارند.

تولید کنندگان داخلی کلایمر

اگر بازار آمریکای شمالی هنوز پتانسیل گسترده ای برای رشد دارد ، حداقل برخی از تولیدکنندگان داخلی را دارد که سخت در تأسیس بازار کار می کنند.

به عنوان مثال Fraco و Hydro Mobile هر دو در کانادا در توسعه ناوگان اجاره ای از طریق نمایندگی های خود موفق بوده اند.

به عنوان مثال Hydro Mobile می گوید در طی 11 سال گذشته حدود 3000 دستگاه به ایالات متحده تحویل داده است. در مورد هزینه های بالای حمل و نقل ، کسی هزینه حمل و نقل 22 کلایمر را که به گفته شرکت حمل آن در شش ماه گذشته از کبک به آریزونا بوده است ، متحمل شده است.

حتی در همان صورت ، همانطور که اد گیبز می گوید ، در برخی از بازارهای مهم ایالات متحده هنوز جمعیت کلایمر بسیار کم است. به عنوان مثال ، جولیان دونلوپ ، می گوید شهر نیویورک (NYC) هنگام مقایسه با بازاری مانند بوستون ، باید 800 دستگاه داشته باشد.

نفوذ تاکنون 40 دستگاه ناامیدکننده است ، همه از Dunlop. دلیل آن قطعاً نمی تواند هزینه حمل و نقل باشد. کارخانه دانلوپ در نیوهمپشایر یکی از ایالت های کوچک دور از نیویورک است.

یک توضیح ارائه شده مقررات محلی است. به عنوان مثال ، کلایمر گاهی اوقات پس از نعوظ در حالت انتظار بیکار می مانند در حالی که منتظر بازرسی هستند زیرا به عنوان "جرثقیل" تعریف می شوند ، و تعیین هزینه ها و سایر اثرات چنین کنترل هایی دشوار است.

به جای "مبارزه با شهرداری" ، راه حل آقای دونلوپ این بوده است که از داخل لابی کند. او در یک هیئت مشاوره از بخش ساختمان NYC نشسته است ، که اخیراً دستورالعمل ها را بازتاب داده است تا تفاوت کوهنوردان دکل را منعکس کند.

محاسبه مزایای بهره وری کلایمر به اندازه هزینه های آنها دشوار است. یک دلیل تنوع منطقه ای در استفاده از کلایمر است که از ساخت قبلی ، عمدتا سنگ تراشی متنوع شده است. در NYC و سایر مناطق ساحل شرقی ، و شیکاگو ، اخیراً استفاده از ضد آب و برای ترمیم - کارهای سنگین شامل تعویض نما بوده است. در مناطق ساحلی خلیج فارس و اقیانوس اطلس و در غرب ، کارهای سبک تر بیشتر دیده می شود.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 22 اسفند 1399 -19:30 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 27