پرواز مشهد تهران ارزان و سریع با آس چارتر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 438 | نویسنده : |

پروازهای مستقیم زیادی به تهران از فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول انجام می شود که از طریق پروازهای داخلی مختلف به شهرهای مختلف ترکیه و شهرهای مختلف در سراسر جهان متصل می شود. می توانید بلیط خود را از قبل رزرو کنید و برای تعطیلات خود بلیط هواپیما ارزان از فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران را پیدا کنید.

برای بهره مندی از تبلیغات فصلی که توسط خطوط هوایی آس چارتر ارائه می شود، می توانید بلیط  مشهد تهران خود را از قبل رزرو کنید.

درباره فرودگاه
خطوط هوایی پگاسوس پروازهای مکرری به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران که فرودگاه بین المللی مرکزی کشور است و در 30 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر قرار دارد، ارائه می دهد.

فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران که در سال 1979 ساخته شد، بزرگ‌تر از دو فرودگاه شهر است و شلوغ‌ترین فرودگاه ایران است. بیشتر پروازها به مقصد و از ایران از این فرودگاه انجام می شود. این فرودگاه که در مجموع دارای سه ترمینال است، سالانه بیش از 10 میلیون مسافر ظرفیت دارد. امکاناتی در فرودگاه برای رفع نیازهای مسافران از جمله هتل وجود دارد.

حمل و نقل از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به مرکز شهر
از فرودگاه می توانید با اتوبوس، مترو یا تاکسی به مرکز شهر بروید.

اتوبوس ها از پارکینگ در خروجی ترمینال فرودگاه حرکت می کنند. قیمت بلیط اتوبوس بسیار ارزان است. اتوبوس هایی که زمان حرکت مشخصی ندارند با پر شدن حرکت می کنند. هیچ اتوبوسی بین فرودگاه و مرکز شهر در شب وجود ندارد.

مترو راحت ترین وسیله حمل و نقل عمومی بین فرودگاه و مرکز شهر است. قیمت بلیط بسیار ارزان است. با مترویی که در تمام طول روز خدمات رسانی می کند به راحتی می توانید به بسیاری از نقاط تهران بروید.

در فرودگاه در هر زمانی از روز می توانید تاکسی پیدا کنید. ممکن است لازم باشد با توجه به مسافتی که با تاکسی طی می کنید، قیمت را مذاکره کنید. با وجود این، بسیار ارزان است.

اگر می‌خواهید گزینه راحت‌تر و سریع‌تری پیدا کنید، می‌توانید تاکسی رزرو کنید یا خدمات کرایه‌ای خودرو که توسط خطوط هوایی پگاسوس ارائه می‌شود را در نظر بگیرید.

حمل و نقل عمومی
حمل و نقل عمومی در تهران با اتوبوس، مترو و تاکسی تامین می شود.

مترو پیشرفته ترین سیستم حمل و نقل عمومی در شهر است. شما به راحتی می توانید با خطوط مترو که در سراسر شهر حرکت می کنند به بسیاری از جاذبه ها و مرکز شهر برسید. بلیت مترو در باجه های عوارضی ایستگاه ها فروخته می شود و بلیت یکباره آن ۲۵۰۰ ریال (۲۰۱۹) است. چندین گزینه بلیط نیز وجود دارد.

خطوط اتوبوس به بسیاری از جاهایی می روند که مترو این کار را نمی کند. سفر با اتوبوس در شهر بسیار راحت است، اما در ساعات کاری می توان شلوغ کرد. می توانید بلیط اتوبوس را از باجه های عوارضی در ایستگاه ها تهیه کنید. قیمت بلیط اتوبوس از 1000 تا 4000 ریال (2022) متغیر است.

تاکسی ها سریع ترین و راحت ترین وسایل نقلیه در شهر هستند. در تاکسی ها تاکسی متر وجود ندارد. بنابراین، باید با توجه به مسافتی که طی می کنید، قیمت را با رانندگان تاکسی مذاکره کنید.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 17 ارديبهشت 1401 -13:47 نظرات()
بازدید : 405 | نویسنده : |

اصطلاح بالیوود

"بالیوود" یک پورمانتو است که از بمبئی (نام سابق بمبئی) و "هالیوود"، یک مرجع مختصر برای صنعت فیلم آمریکا که در هالیوود، کالیفرنیا مستقر است، مشتق شده است.

 

اصطلاح «تالیوود» برای سینمای بنگال غربی مستقر در Tollygunge، پیش از «بالیوود» بود. در سال 1932 در مقاله فیلمساز آمریکایی توسط ویلفورد ای. دمینگ، مهندس آمریکایی که به تولید اولین تصویر صوتی هندی کمک کرد، استفاده شد.

 

"بالیوود" احتمالاً در مجلات تجاری فیلم در بمبئی در دهه 1960 یا 1970 اختراع شد، اگرچه مخترع دقیق بر اساس حساب متفاوت است. روزنامه نگار فیلم Bevinda Collaco ادعا می کند که او این اصطلاح را برای عنوان ستون خود در مجله اسکرین ابداع کرده است. ستون او با عنوان "On the Bollywood Beat" اخبار استودیو و شایعات افراد مشهور را پوشش می دهد. منابع دیگر بیان می کنند که غزلسرای، فیلمساز و محقق آمیت خانا خالق آن بوده است. معلوم نیست که از «هالیوود» تا «تالیوود» گرفته شده است یا مستقیماً از «هالیوود» الهام گرفته شده است.

 

این اصطلاح توسط برخی از روزنامه نگاران و منتقدان فیلم مورد انتقاد قرار گرفته است، که معتقدند این نشان می دهد که این صنعت پسر عموی فقیر هالیوود است.

 

«بالیوود» از آن زمان الهام‌بخش فهرستی طولانی از نام‌های مستعار الهام‌گرفته از هالیوود بوده است.
برای دانلود فیلم هندی میتوانید از اینجا وارد شوید.

 

تاریخ

تاریخ اولیه (1890-1930)

در سال 1897، یک نمایش فیلم توسط پروفسور استیونسون یک نمایش صحنه ای را در تئاتر ستاره کلکته به نمایش گذاشت. با تشویق و دوربین استیونسون، هیرالال سن، عکاس هندی، فیلمی از صحنه هایی از آن نمایش به نام گل ایرانی (1898) ساخت.کشتی گیران (1899) اثر H. S. Bhatavdekar یک مسابقه کشتی را در باغ های معلق در بمبئی نشان داد.

 

داداساحب فالکه، در حال بررسی نواری از فیلم

داداساحب فالکه را پدر سینمای هند از جمله سینمای هندی می دانند.

راجا هاریشچاندرا (1913) صامت داداساحب فالکه اولین فیلم بلند ساخته شده در هند است. در دهه 1930، صنعت بیش از 200 فیلم در سال تولید می کرد. اولین فیلم صوتی هندی، علم آرا اردشیر ایرانی (1931) از نظر تجاری موفق بود. با تقاضای زیادی برای فیلم‌های ناطق و موزیکال، سینمای هندوستانی (که در آن زمان سینمای هندی نامیده می‌شد) و سایر صنایع فیلم منطقه‌ای به سرعت به فیلم‌های صوتی روی آوردند.

 

می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 -18:31 نظرات()
بازدید : 399 | نویسنده : |

شما یک لوگو با طراحی زیبا دارید. آفرین. حالا باهاش ​​چیکار میکنی؟

هنگامی که لوگوی باکیفیت شما طراحی شد و آماده کار شد، باید در تمام مطالب برند شما از جمله وب سایت وردپرس شما ظاهر شود. به طور معمول، سه مکتب فکری وجود دارد که نشان‌ها به کجا می‌توانند بروند: در گوشه‌های بالا سمت چپ، بالا وسط یا بالا سمت راست یک صفحه. بنابراین این سوال مطرح می شود: کدام موقعیت برای لوگوی شما مناسب است؟

اگر ما دقیقاً بر اساس منطق UX پیش می رویم، لوگوی شما در گوشه سمت چپ بالای وب سایت شما قرار دارد. هیچ سوالی پرسیده نشد. دو دلیل برای این وجود دارد:

برای آن دسته از ما که زبان مادری داریم که از چپ به راست می خواند، طبیعتاً ابتدا چشمان ما به سمت چپ نگاه می کند.
در سال‌های اولیه طراحی وب، لوگوها همیشه در سمت چپ قرار داشتند، و این همان جایی است که اکثر مردم تصور می‌کنند اکنون در آن قرار دارند.
علیرغم آنچه منطق می گوید، برخی از وب سایت ها هستند که از قرار دادن لوگو در مرکز یا گوشه سمت راست یک وب سایت اجتناب کرده اند. آیا قرار دادن منحصر به فرد لوگوی شما با هویت برند شما مطابقت دارد؟

بیایید نگاهی دقیق‌تر به آنچه که مطالعات نشان می‌دهند بیندازیم و ببینیم آیا سمت چپ واقعاً برای سایت شما مناسب است یا خیر.

بررسی کارشناسان: لوگوی خود را کجا قرار دهید؟
به گفته گروه نورمن نیلسن، لوگوها در وب سایت های مدرن سه هدف را دنبال می کنند:

آنها به بازدیدکنندگان یادآوری می کنند که کجا هستند. به عبارت دیگر، من در وب سایت چه کسی هستم؟
آنها امکان پیمایش آسان به صفحه اصلی را فراهم می کنند زیرا اکثر وب سایت ها دیگر دکمه "Home" را در ناوبری ندارند.
آنها به شناسایی برند کمک می کنند زیرا لوگو همیشه در بالای سایت باقی می ماند و حتی گاهی اوقات بازدیدکنندگان را در حین حرکت به پایین صفحه دنبال می کند.
گروه NNG دو مطالعه را برای یافتن مکان آرم ایده آل انجام داد. در اینجا چیزی است که آنها پیدا کردند:

چپ در مقابل راست
چپ در مقابل مرکز
برنده است…
چپ در مقابل راست
در مطالعه چپ در مقابل راست، NNGgroup پاسخ 128 کاربر را آزمایش و مشاهده کرد. مشابه آزمایش A/B، به هر کاربر فقط یک نسخه از یک وب سایت نشان داده شد: یا نسخه اصلی با آرم در سمت چپ یا نسخه ای که NNGgroup برای قرار دادن لوگو و پیمایش در سمت راست دستکاری کرده است.

آنها یک دقیقه به کاربران فرصت دادند تا نسخه وب سایت خود را بررسی کنند. سپس از آنها یک سری سوال پرسیده شد و عکس های 10 وب سایت هتل به آنها نشان داده شد. این آزمایش با هدف تعیین نوع تأثیر قرار دادن لوگو بر یادآوری نام تجاری انجام شد.

این نتایج بود:

لوگوهای تراز چپ منجر به یادآوری بیشتر برند می شوند. به طور خاص، میانگین فراخوان برند برای لوگوهای تراز چپ 39٪ در مقابل 21٪ برای نسخه راست چین بود.
لوگوهای تراز چپ بیشتر به احتمال زیاد برچسب "بی نظیر" دارند. علیرغم قرار دادن سنتی لوگوی چپ تراز شده، پاسخ دهندگان همچنان احتمال بیشتری داشت که یک لوگوی تراز چپ را به عنوان «بی نظیر» و «شیک» نسبت به لوگوی سمت راست برچسب گذاری کنند.
چپ در مقابل مرکز
گروه نیلسن نورمن یک مطالعه اضافی انجام داد تا بفهمد وقتی کاربران در معرض لوگوی تراز مرکزی قرار می گیرند چه اتفاقی می افتد. آنها دو آزمایش مختلف را برای تعیین زنده بودن یک لوگوی متمرکز انجام دادند.

برخلاف تست A/B که بین آرم‌های تراز چپ و راست انجام شد، در این نظرسنجی اول هر کدام یک وب‌سایت خرده‌فروشی برای تعامل با 50 کاربر ارائه شد. هشت تا از این وب‌سایت‌ها دارای لوگوی مرکزی بودند، در حالی که شش تا از این وب‌سایت‌ها لوگوی تراز چپ داشتند. سپس از آنها خواسته شد تا وظایف مختلفی را انجام دهند که سهولت آنها را در استفاده از ناوبری آزمایش کرده و به صفحه اصلی بازگردند.

این نتیجه شد:

لوگوهای تراز چپ برای پیمایش بهتر هستند. در این مطالعه، تنها 4 درصد از کاربران موفق نشدند با یک کلیک به خانه بروند، زمانی که لوگو در سمت چپ ظاهر شد. با این حال، زمانی که لوگو در مرکز قرار گرفت، 24 درصد از کاربران نتوانستند با یک کلیک به آنجا برسند.
در دومین آزمایش، NNGroup به 128 کاربر پنج وب سایت هتل مختلف ارائه کرد. چهار تا از لوگوها تغییراتی از یک لوگو را در سمت چپ یا در مرکز نشان می‌دادند، در حالی که سایت پنجم دارای یک آرم راست چین بود. سپس از کاربران یک سری سوالات برای تعیین فراخوان برند پرسیده شد.

این نتیجه شد:

یادآوری طراحی برند تحت تأثیر تفاوت بین لوگوهای سمت چپ یا مرکز قرار نمی گیرد. علیرغم ارائه تغییراتی از یک لوگو در نقاط مختلف به کاربران، یادآوری برند در این مقایسه بین لوگوهای تراز چپ و وسط متناقض بود.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1401 -3:58 نظرات()