خودسوزی در قم

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 689 | نویسنده : |

خودسوزی در قم - باز خبر

  • خودسوزی در قم - باز خبر

    بازخبر / این فرد که با بنزین اقدام به خودسوزی کرده بود با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. شنیده ها این است که مشکلات مالی این پیمانکار با شهرداری باعث این کار شده است.

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت:‌ خطر جانی فردی که در مقابل شهرداری منطقه دو اقدام به خودسوزی کرده بود برطرف شده است.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -14:34 نظرات()
بازدید : 746 | نویسنده : |

امضای یادبود نمایندگان بر روی تصویر شهید حججی در مجلس

  • امضای یادبود نمایندگان بر روی تصویر شهید حججی در مجلس

    نمایندگان به رسم احترام به مقام والای شهید حججی بنر نصب شده در راهروی مجلس شورای اسلامی را امضا کردند.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزرای دانشجو، صحن علنی امروز مجلس (یکشنبه، ۲۲ مرداد ماه) در حالی آغاز شده است که به منظور احترام به شهید مدافع حرم حججی بنری از تصویر این شهید بزرگوار در داخل صحن علنی نصب شده است.

    نماینگان مجلس به پاس احترام به مقام والای شهید حججی و به رسم یادبود قسمت پایین بنر نصب شده را امضا کرده و هر کدام متنی را در ذیل آن یادداشت کردند.

    شایان ذکر است؛ شهید حججی طی هفته گذشته به دست تروریست‌های داعش در کشور سوریه به شهادت رسید.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -14:11 نظرات()
بازدید : 1086 | نویسنده : |

مصدومیت هافبک تراکتورسازی جدی است/ یک ماه دوری برای عشوری

  • مصدومیت هافبک تراکتورسازی جدی است/ یک ماه دوری برای عشوری

    هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی یک ماه دور از میادین خواهد بود.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پست مدافع میانی برای تراکتورسازی به معادله چند مجهولی تبدیل شده و پیش ازآغاز فصل هر بازیکنی برای بازی در این پست در نظر گرفته شد مصدومیت گریبان او را گرفت. ابتدا هادی محمدی، سپس عارف آقاسی و پس از آن‌ها سینا عشوری.

    آقاسی پیش از آغاز فصل و در تمرینات این تیم از ناحیه رباط صلیبی دچار کشیدگی شد تا ۶ هفته دور از میادین باشد و پس از او سینا عشوری در بازی با استقلال خوزستان از ناحیه مینیسک آسیب دیدگی پیدا کرد.

    البته وضعیت سینا عشوری تا پیش از بازی با استقلال مبهم بود و آمار دقیقی از آن وجود نداشت. کادر فنی تراکتورسازی بسیار امیدوار بودند که این بازیکن خود را مقابل پرسپولیس یا استقلال داشته باشند، اما او به هیچ یک از این بازی‌ها نرسید. حالا مشخض شده مصدومیت عشوری جدی است و از ناحیه مینیسک زانو دچار کشیدگی شده تا جایی که نمی‌تواند تا یک ماه آینده برای تراکتورسازی به میدان برود.

    عشوری بازی با نفت تهران و سایپا را از دست خواهد داد و پس از آن نیز به دلیل بازی تیم ملی با کره جنوبی لیگ مدتی تعطیل خواهد شد تا بازگشت او به مستطیل سبز به تاریخ ۲۴ شهریور ماه موکول شود.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -13:47 نظرات()
بازدید : 720 | نویسنده : |

برای سلامتی جهادگران دعا می‌کنم/ خدمت به همنوع در خون ما ایرانی‌هاست - باز خبر

  • برای سلامتی جهادگران دعا می‌کنم/ خدمت به همنوع در خون ما ایرانی‌هاست - باز خبر

    بازخبر / مهدی فخیم زاده (زاده ۱۳۲۱ تهران) کارگردان سینما و تلویزیون، بازیگر، فیلمنامه‌نویس، طراح صحنه و لباس و تهیه کننده اهل ایران است.

    مهدی فخیم زاده فعالیت‌های هنری خود را با تئاتر و در سال ۱۳۴۸، و فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم تپلی، ساخته رضا میرلوحی آغاز کرد. وی دارای لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران است.

    فخیم زاده در اولین روزهای جوانی دانشجوی رشته پزشکی می شود آن هم به اصرار مادرش؛ اما خیلی زود می فهمد که این کاره نیست.مهدی فخیم زاده در رشته ادبیات مشغول به تحصیل بود که در اواسط تحصیل علاوه بر این رشته وارد دانشکده هنرهای دراماتیک و همزمان در هر دو رشته مشغول به تحصیل شد. در سال ۱۳۵۱ وارد عرصه سینما شده و در فیلم های مختلف به عنوان دستیار کارگردان حضور پیدا کرد.

    وی فیلمنامه های متعددی را نوشته است. در سال ۱۳۵۳ اولین فیلم سینمایی اش را کارگردانی کرد. از جمله فیلم هائی که تاکنون کارگردانی کرده میتوان از میراث من ، جنوب ، تشریفات ، مسافران مهتاب ، تپش ، بهار در پاییز ، ساده لوح خواستگاری ، شتاب زده ، همسر و همنفس و …نام برد.

    مهدی فخیم زاده در ارتباط با فعالیت جوانان جهادگر در روستاهای محروم ضمن آرزوی سلامتی برای جهادگران گفت: خدمت رسانی جهادگران در مناطق محروم بسیار کاری با ارزش و خدایی است. خدمت به همنوع در خون ما ایرانی ها است. جهادگران هم کار خدایی، وجدانی و اخلاقی انجام می دهند که بسیار ستودنی است و سربلندی در کارشان را از خدا می خواهم.

    این کارگردان موفق می گوید: کار من فیلم ساختن است و من کارگردان یا بازیگر هم در صنف خودم باید با ساختن فیلم های بهتر به مردم خدمت کنم. هر کسی در هر سمتی که هست باید با عشق به مردم خدمت کند. من کارگردان هم باید با ساختن فیلم خوب به مردم خدمت کنم.

    وی با اشاره به بزرگ بودن کار جهادگران خاطرنشان کرد: جهادگران انسانهای بزرگی هستند که به فکر همنوعانشان هستند و دغدغه محرومان را دارند. دغدغه محرومان را داشتن ارزش بالایی است که اگر کسی این خصوصیت را داشته باشد شخصیت اخلاقی و با ارزشی است.جهادگران تا انجا که می دانم با امکانات کم به محرومان خدمت رسانی می کنند.

    این کارگردان و بازیگر سینما و تلوزیون با اشاره به نقش جهادگران در آبادانی روستاها و مناطق محروم گفت: فقط برای موفقیت جهادگران و برای سلامتی آنها دعا می کنم و امیدوارم که روز به روز در کارشان موفق تر شوند.

    * پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -13:22 نظرات()
بازدید : 730 | نویسنده : |

عقیل زینلی : بزرگترین دغدغه جوانان مشکل مسکن است - باز خبر

  • عقیل زینلی : بزرگترین دغدغه جوانان مشکل مسکن است - باز خبر

    بازخبر / مدیر شعب بانک مسکن در استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بازخبر گفت ؛ بزرگترین دغدغه جوانان مشکل مسکن است. وی ادامه داد بانک مسکن به زوجهای جوانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده اند تا سقف هشتصد میلیون ریال تسهیلات مسکن پرداخت میکند.

    عقیل زینلی افزود؛ استفاده از تسهیلات مسکن ارتباطی به تاریخ ازدواج زوجین ندارد ولی حتما” باید از مسکنهایی خریداری کنند که با مشارکت بانک مسکن ساخته شده باشند.

    زینلی خاطرنشان کرد؛ بانک مسکن با اعطا تسهیلات مسکن به جوانان علاوه بر کمک به قشر جوان، باعث رونق در بخش تقاضا و تحرک در بخش مسکن می گردد.

    مدیرشعب بانک مسکن استان هرمزگان یادآور شد ؛ زوجهای جوان با سپرده گزاری تسهیلات ازدواج خود در بانک مسکن و در شهر بندرعباس، میتوانند تا سقف یک میلیارد و دویست میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن نیز از بانک مسکن دریافت نمایند ، ضمنا” زوجهای جوان در شهرهای دیگر استان نیز تا سقف هشتصد میلیون ریال میتوانند تسهیلات ساخت مسکن دریافت نمایند. وی ادامه داد ؛ نرخ سود بانکی این تسهیلات نه و نیم درصد ولی چنانچه در بافت فرسوده باشد نرخ سود بانکی هشت درصد می باشد.

    بابک پارسا


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -22:34 نظرات()
بازدید : 750 | نویسنده : |

چشم‌انداز روشن مسکن در سال ۹۶

  • چشم‌انداز روشن مسکن در سال ۹۶

    کد خبر: ۶۲۶۲۳۳

    تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    وزیر کار اعلام کرد

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سهم فعلی بخش تعاون در اقتصاد را بین چهار تا شش درصد اعلام کرد و گفت: در اقتصادی که کوچک شده نمی‌توان سهم یک بخش را افزایش داد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -21:42 نظرات()
بازدید : 744 | نویسنده : |

پرونده عاملان قتل «بنیتا» تعیین شعبه شد

  • پرونده عاملان قتل «بنیتا» تعیین شعبه شد

    پرونده عاملان قتل «بنیتا» کودک هشت ماهه، برای رسیدگی به اتهامات متهمان به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این پرونده برای رسیدگی به قاضی کشکولی ارجاع شده اما هنوز تعیین وقت نشده است.

    29 تیر امسال بود که  خبر ربوده شدن دختربچه هشت‌ماهه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ ماجرا از این قرار بود که پدر بنیتا برای باز کردن درب پارکینگ از خودرو پیاده می‌شود تا خودرو را داخل پارکینگ ببرد اما در همین حین، دو عابر پیاده‌‌ای که در حال گذر از آن خیابان بودند، با مشاهده خودروی روشن، پشت فرمان می‌نشینند و خودرو و بچه را با هم به سرقت می‌برند.

    جست‌وجوها برای یافتن این کودک 8ماهه چند روز ادامه داشت تا اینکه پس از 6 روز و به‌رغم تمام تلاش‌ها، جسد دختربچه در خودروی به سرقت رفته در یکی از خیابان‌های پاکدشت ورامین پیدا می‌شود.

    آن طور که دو متهم این پرونده اعتراف کرده‌اند، ساعاتی پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران، خودرو و نوزاد هشت‌ماهه را در یکی از خیابان‌های شهرستان پاکدشت رها می‌کنند و متأسفانه کودک که داخل خودرو با شیشه‌های بالا کشیده شده بوده، بر اثر شدت گرما، گرسنگی و تشنگی، جان خود را از دست می‌دهد و مأموران با پیکر بی‌جان کودک مواجه می‌شوند.

    تکذیب ادعای آزادی یکی از متهمان با فیش حقوقی

    در ابتدای بازداشت این دو متهم، ادعا شد یکی از آنها که سابقه نیز دارد با فیش حقوقی از زندان آزاد شده اما سخنگوی قوه‌قضاییه این موضوع را تکذیب کرد و توضیح داد: گفته شده بود که یکی از متهمین 130 سابقه سرقت دارد و با یک کفالت آزاد شده و زمان آزادی این جرم را مرتکب شده که صحت ندارد. همچنین گفته شد که با یک فیش حقوقی آزاد شده که کاملا خلاف است و مطلقا صحت ندارد.

    معاون اول قوه‌قضاییه خاطرنشان کرد: آقای اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران گزارش داده که 130 فقره سرقت این متهم صحت ندارد. یک پرونده سرقت داشته که دستگیر شده است. در اثنای تحقیقات مشخص شده 12 فقره سرقت داخل ماشین انجام داده و 14 ماه بازداشت بوده است. بیش از این مقدار بازپرس یا دادسرا نمی‌تواند متهم را نگه دارد. بعد از 14 ماه بازداشت با قرار وثیقه 160 میلیون تومانی آزاد شده است. بنابراین با قرار کفالت آزاد نشده و 130 فقره سرقت هم نداشته است و در تحقیقات مشخص شده 12 فقره سرقت داخل ماشین داشته است که در این ارتباط نیز مجموعا به 55 ماه حبس و رد مال محکوم شده است که البته طبق قانون آیین دادرسی جدید اگر کسی دارای محکومیت مختلف باشد، به اشد آن محکوم و حکمش اجرا می‌شود و 3 سال از این 55 ماه قابل اجرا بوده است.

    محسنی‌اژه‌ای درباره متهم دوم این پرونده نیز گفت: نفر دوم نیز با 4 گرم شیشه دستیگر شده بود. تا زمانی که محکوم شده بود و محکومیت پایان نیافته بود، آزاد نشده و در دادگاه به حبس، جزای نقدی و 50 ضربه شلاق محکوم شده و اردیبهشت 95 محکومیتش تمام شده است.

    تماس متهم با مرکز پلیس و اعلام محل خودرو صحت ندارد

    به گزارش تسنیم، در ادامه تحقیقات، یکی از متهمان مدعی شد که با پلیس تماس گرفته و محل خودرو را به پلیس اطلاع داده اما سخنگوی ناجا هم این موضوع را تکذیب کرد و گفت: پس از ادعای متهم ردیف دوم ربودن بنیتای 8ماهه مبنی بر تماس تلفنی با مرکز پلیس و سپس ادعای مراجعه حضوری به کلانتری خاتون‌آباد پاکدشت و اطلاع دادن در خصوص محل خودروی حامل بنیتا، یک تیم بازرسی با دستور فرمانده ناجا تشکیل شد و بررسی صحت و سقم ادعای این فرد در دستور کار این بازرسان قرار گرفت.

    سخنگوی نیروی انتظامی افزود: با بررسی پرینت تمامی تماس‌ها با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و همچنین بررسی تماس‌های گرفته‌‌شده با تلفن ثابت کلانتری مذکور مشخص شد هیچ‌گونه تماس تلفنی و پیامکی از 4 خط تلفن مجرمان این پرونده و یا حتی هیچ‌تماس تلفنی از کیوسک‌های تلفن همگانی با این 2 محل رخ نداده است.

    وی ادامه داد: همچنین با توجه به ادعای دیگر متهم این پرونده، مبنی بر مراجعه حضوری به کلانتری خاتون‌آباد، تیم بازرسی دوربین‌های نظارت تصویری کلانتری خاتون‌آباد را مورد بررسی دقیق قرار داد و علاوه بر آن دفتر ثبت ورود خروج مراجعات مورد بازرسی دقیق قرار گرفت. همچنین از افسران نگهبان و دژبانان این نگهبانی نیز تحقیقات کاملی به عمل آمد و مشخص شد در تاریخ‌های مذکور هیچ‌گونه مراجعه‌ای توسط این افراد به کلانتری نشده است و تنها 3 هفته قبل از این حادثه این فرد برای سرقت کبوترهای خود به این کلانتری مراجعه کرده بود.

    سردار منتظرالمهدی اضافه کرد: پس از مراجعه حضوری متهم با مسئولان کلانتری وی لب به اعتراف گشود و به ادعای کذب خود اعتراف کرد و تصریح کرد که نه مراجعه‌ای به کلانتری داشته و نه تماس تلفنی‌ در این خصوص با پلیس داشته است و این ادعاها تلاش برای فرار از مجازات سنگینی‌ است که در انتظار او است.

    سخنگوی نیروی انتظامی  با اشاره به انتشار خبری به‌نقل از پدر بنیتا مبنی بر مراجعه وی به یکی از واحدهای گشتی کلانتری روستای قاسم‌آباد پاکدشت و عدم توجه پلیس به اظهارات وی، خاطرنشان کرد: بررسی‌ها حاکی از آن است که در محدوده استحفاظی شهرستان پاکدشت مکان یا روستایی به‌نام قاسم‌آباد وجود ندارد و همچنین پس از تماسی که با پدر بنیتا از سوی رئیس بازرسی استان در ساعت 13 و 5 دقیقه روز گذشته گرفته شد، پدر این دختربچه خردسال اعلام کرد که برای پیگیری موضوع مراجعه‌ای به کلانتری نداشته و مطالب منتشرشده منتسب به وی در شبکه‌های مجازی صحت ندارد.

    پرداخت تفاضل دیه بنیتا از محل صندوق بیت‌المال

    از جمله موضوعات مورد بحث در خصوص پرونده بنیتا و آتنا، پرداخت تفاضل دیه قاتل در صورت قتل عمد دانسته شدن و صدور حکم قصاص بود که حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در این خصوص توضیح داد: در مورد تفاضل دیه نیز ماده 428 قانون مجازات اسلامی، تعیین تکلیف کرده است. در این ماده آمده که در مواردی که جنایت نظم و امنیت عمومی را برهم زند یا احساسات عمومی را جریحه‌دار کند مثل این مورد یا برخی موارد مشابه مثل قتل آتنا و مصلحت در اجرای قصاص باشد و خواهان تمکن تفاضل را نداشته باشد، با درخواست دادستان و تایید رییس قوه قضاییه، مقدار مذکور از محل بیت المال پرداخت می شود.

    قتل عمد یا شبه عمد

    از دیگر موضوعات این پرونده که چند روزی نیز سر و صدا به پا کرد، بحث قتل عمد یا غیر عمد بودن اقدام متهمان بود که وکلا و حقوقدانان بر سر آن اختلاف داشتند، برخی وکلا مانند نورالله عزیزمحمدی قاضی سابق دادگستری رئیس شعبه 71 معتقد هستند اقدام متهم این پرونده مصداق بند پ ماده 290 قانون مجازات اسلامی و مصداق بارز قتل عمد است.

    برخی دیگر مثل حسن تردست قاضی اسبق ویژه قتل می‌گویند« نمی‌شود با مطالب جراید، داوری منصفانه کرد زیرا باید تحقیقات جامعی صورت گیرد. اگر چنانچه آنها با توجه به شرایط شخصیتی و دیدن بچه‌ داخل ماشین، از سرقت منصرف شده باشند و خودرو را رها کرده باشند، انگیزه قتل عمد تضعیف می‌شود.»

    محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه‌قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا از متهمان این پرونده به عنوان «جانیان» یاد کرده است.

    انتهای پیام/


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -21:18 نظرات()
بازدید : 719 | نویسنده : |

سمینار دانشجویان داروسازی کشور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شود

  • سمینار دانشجویان داروسازی کشور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شود

    بیست و یکمین سمینار دانشجویان داروسازی کشور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین سمینار دانشجویان داروسازی کشور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شود.

    زمان دریافت آثار در این سمینار، ۲۰ مردادماه تا ۱۵ آبان‌ماه و  زمان برگزاری سمینار نیز 15 تا  ۱۸ اسفند‌ماه ۱۳۹۶ است.

    ثبت خلاصه مقالات"علمي" فقط به زبان انگلیسی مورد قبول است.



می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -21:3 نظرات()
بازدید : 715 | نویسنده : |

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شنبه 21 مرداد 1396 -20:40 نظرات()